Ford a dezvăluit cea de-a șaptea generație a modelului Mustang, oferind entuziaștilor o mașină pony puternică. Modelul Dark Horse, cu 500 CP, a fost popular în rândul fanilor. Acum, o nouă ediție specială a fost lansată – Mustang RTR Spec 2. Aceasta este prima ediție specială dezvoltată de o casă de design de mașini tuner. Pachetele Spec 1 și Spec 2 vor fi disponibile la dealerii Ford când noul Mustang va ajunge în showroom-uri în vara anului 2023. RTR Vehicles, condusă de superstarul și campionul de Formula Drift Vaughn Gittin Jr., are o relație de colaborare strânsă cu Ford și Ford Performance. Compania de tuning a colaborat la proiecte skunkworks și construcția de vehicule de înaltă performanță. Mustang RTR Spec 2 impresionează prin actualizările de stil, pachetul de jante și anvelope, precum și îmbunătățirile suspensiei, sugerând o manevrabilitate excelentă în diverse situații de condus energetic.
Mustangul din a șaptea generație utilizează aceeași bază ca și șasiul S550 anterior, facilitând adaptarea produselor de aftermarket. Ediția specială Mustang RTR Spec 2 vine echipată standard cu componentele de suspensie RTR Tactical Performance Suspension, asigurând o experiență de condus îmbunătățită atât pe circuit, cât și în afara lui. Suspensia este optimizată prin utilizarea arcurilor de coborâre, însă grupul a mers mai departe de simpla estetică, oferind reglaj ajustabil pentru amortizoare, lonjeroane și bare antibalansare față și spate. Aceasta permite entuziaștilor să se bucure de performanțe superioare pe drumurile virajate și pe traseele preferate. Moștenirea RTR în drifturi nu a fost uitată, iar Vaughn Gittin Jr. s-a mândrit cu capacitatea de drift a mașinii care toacă cauciucurile. Echipa RTR a avut un rol important în proiectarea frânei electronice de drift, care este disponibilă ca opțiune pe noul Mustang.
Comunicatul de presă a sugerat o personalizare care depășește pachetele standard Spec 1 și Spec 2 și vom presupune că va exista o ediție supraalimentată cândva în viitor, așa cum a fost cazul modelelor RTR anterioare. Propulsorul Coyote Gen-4 este un pas înainte față de Gen-3; se pare că Dark Horse are 500 CP, în timp ce modelul de bază GT vine cu 480 CP. Dacă acest lucru nu este de ajuns, se preconizează că soluțiile de tuning aftermarket vor veni rapid, existând informații că platforma folosește un ECU similar cu cel al actualului F-150. Companii precum SCT și HP Tuners au deblocat recent ECU-ul pentru o mai bună performanță și eficiență a consumului de combustibil.
Roțile RTR de ultimă generație sunt fantastice. Cu dimensiuni de 20×9,5, sunt jante multispoke și suntem recunoscători că nu sunt negre. Nitto este un partener de lungă durată al RTR Vehicles și al echipei de drift, așa că nu este o surpriză faptul că noile jante Aero 5 sunt echipate cu cauciuc Nitto G2 (275/35/20)
Restul vehiculului are sortimentul obișnuit de insigne și grafică și nu este exagerat ca alte vehicule tuner de pe piață. În cele din urmă, Mustang RTR vine intact cu o garanție de 3 ani/36.000 de mile.
După cum am menționat mai devreme, conversiile Spec 1 și Spec 2 vor fi disponibile în vara anului 2023, când Mustang-urile din 2024 vor începe să apară pe podelele dealerilor Ford. Prețul Spec 2 începe de la 12.494 de dolari peste prețul de etichetă al vehiculului. Așteptăm cu nerăbdare să vedem Spec 3 și alte modele noi care vor apărea mai târziu în acest an și vă puteți aștepta să ne vedeți alunecând la volanul câtorva vehicule RTR diferite, pe măsură ce acestea vor fi disponibile pentru testare.