Cu toate acestea, Rolls-Royce Spectre 2024 este primul vehicul electric al companiei. Anvelopele sale rulează atât de ușor pe drumuri netede, încât ai putea crede că plutești deasupra drumului, deși impacturile bruște îți pun la pământ aceste gânduri și îți amintesc de greutatea roților de 23 de inci și a anvelopelor Pirelli P Zero PZ4 Elect de 32 de inch. Netezimea ruliului este motivul pentru care credem că Spectre ar trebui să aibă un mod de rulare în regim de coasting, care ar continua senzația de altă lume de lipsă de efort. În schimb, există o cantitate modestă de regenerare implicită, cu un buton B pe schimbătorul de viteze cu coloană subțire pentru a crește frânarea regenerativă până la punctul în care va opri mașina fără a atinge pedala de frână, care are o cursă cam lungă în încercarea de a garanta netezimea. În afară de asta, Spectre nu are setări selectabile ale modului de rulare. Este, de asemenea, destul de puternică, deși accelerația nu este nebună după standardele EV de astăzi. Cu toate acestea, o cursă până la 100 km/h în intervalul de patru secunde egalează aproximativ performanțele modelelor V-12 ale mărcii.
Aceste motoare sincrone din față și din spate, sunt împrumutate de la compania mamă BMW. Există un motor de 255 CP în față și o unitate spate mai puternică de 483 CP de la iX M60 și i7 M70. Pachetul de baterii de 102,0 kWh este, de asemenea, împărțit cu BMW și utilizează aceleași celule de la CATL. Puterea maximă este de 577 de cai putere și 664 de lire-picior, aproape egală cu cel mai recent V-12 twin-turbo din sedanul Phantom. Ayoubi spune că Spectre folosește aproape 400 de kilograme de materiale de atenuare a zgomotului, ca și la alte Rolls-Royce, iar pachetul de baterii de 1543 de kilograme este o altă pătură eficientă împotriva zgomotului.Integrarea pachetului de baterii de mari dimensiuni în arhitectura de lux din aluminiu a fost realizată cu abilitate – scaunele din față sunt cu doar 0,8 inch mai înalte, iar cele din spate cu 1,2 inch mai înalte decât cele din Phantom Coupe 2009, care a servit drept muză pentru Spectre. De asemenea, pachetul contribuie în mare măsură la creșterea revendicată de 30 % a rigidității torsionale față de Rolls-Royce Ghost. Faptul că Spectre este doar cu aproximativ 500 de kilograme mai greu decât un Cullinan sau un i7 pare a fi o victorie în ceea ce privește greutatea, așa cum poate spera un vehicul cu patru locuri de 6600 de kilograme.
Compania spune că cercetările efectuate cu potențialii proprietari au arătat că aceștia sunt aproape exclusiv interesați de încărcarea la domiciliu și că autonomia EPA estimată a modelului Spectre de 260 de mile este suficientă. Cei care călătoresc mai departe ar alege probabil un alt vehicul din flota personală – unul care nu este legat de sol. Cu toate acestea, Spectre are capacitatea de încărcare rapidă în curent continuu cu o putere maximă declarată de 195 kW.Prețul pornește de la 422.750 de dolari, dar cu o cantitate aparent nesfârșită de personalizare posibilă, compania spune că se așteaptă ca majoritatea vehiculelor să se tranzacționeze peste 500.000 de dolari. Rolls spune că 40 la sută dintre cei care au comandat un Spectre sunt noi pentru marcă, iar primul an de producție, aproximativ 2.500 de mașini, este deja epuizat. Livrările încep în noiembrie 2023