Mașinile electrice sunt ieftine pentru a rula și emit zero emisii pe țeava de eșapament
Pe măsură ce mulți șoferi descoperă, există o mulțime de motive pentru care o mașină electrică ar putea și ar trebui să fie următorul vehicul pe care îl cumperi.
Masinile electrice sunt incredibil de ieftine pentru a rula: încărcarea unul pe un tarif de energie electrică internă este mult mai accesibil decât umplerea cu benzină sau motorină.
Între timp, modul în care conduc este genial: totul de la mașinile de oraș mic la SUV-uri electrice mari va oferi putere cu un val puternic, făcându-le rapid și extrem de capabil în lumea reală. Tehnologia a mers mai departe din zilele umilei float cu lapte.
Lista de mai jos arată cât de multe opțiuni există deja, și cu sectorul încă în fază incipientă, numărul de mașini electrice de vânzare este doar de gând să crească.
Există deja câteva opțiuni foarte atrăgătoare: acestea sunt 10 dintre cele mai bune mașini electrice de vânzare…
Kia niro
Cu 282 mile de gama si un pret de pornire de 32.995 dolari, nu e de mirare Kia niro a fost incoronat masina noastra electrica de conducere a anului pentru 2019.
KIA NIRO electricAcest SUV compact este confortabil, practic și mare valoare pentru bani, ceea ce face unul dintre cele mai bune pachete toate-round de pe piața auto electrice de astăzi.
Dispunând de un 64 kWh baterie și un 201bhp motor electric, Kia niro este bine echipat în interior cu un opt-inch touch screen, gps, piele, scaune incalzite, cruise control adaptiv, o camera de mers înapoi și multe alte lucruri în plus.
Cizma sa de 451 de litri este o dimensiune ideală pentru familii, și garanția Kia de șapte ani, 100.000 de mile este inclusă.
O taxă completă la domiciliu ar putea costa doar £8, și, eventual, chiar mai puțin dacă îl conectați peste noapte atunci când tarifele de electricitate sunt mai mici.
Și pentru acele ocazii când trebuie să te grăbești, e-Niro este gata pentru sosirea încărcătoarelor publice de 100 de kilograme, care vor alimenta bateria în mai puțin de o oră.
Jaguar I-Pace
Jaguar a fost întotdeauna primul pentru multe inovații tehnice. În ceea ce privește introducerea frânelor disc în anii 1950, Jaguar conduce pachetul, și face același lucru în epoca modernă cu I-Pace.
Acest SUV electric este incredibil de impresionant. Combină o baterie de 90kWh cu un motor electric care produce 395bhp.
Chiar dacă acest EV zero-emisii este destul de greu, este încă incredibil de rapid, lovind 0-62 mph în doar 4,5 secunde.
Deși s-ar putea să se excludă reciproc, o gamă revendicată de 292 de mile pe o taxă completă este, de asemenea, impresionant, și am găsit în lumea reală de conducere 230 de mile este ușor de realizat.
În plus, nu există compromisuri în ceea ce privește ambalarea.
E spațios înăuntru și cizma de 638 de litri oferă destul spațiu pentru bagaje. Jaguar are, de asemenea, viitor-proofed i-Pace cu capacitatea de încărcare de 100kW.
Și în ciuda trecerii la propulsie electrică, I-Pace este încă dantelat cu ADN-ul Jaguar lui, așa că steers strălucit, plimbari fără probleme și oferă manevre agile, dar echilibrează acest lucru cu rafinament.
I-Pace este un câștigător al Premiului: l-am numit cea mai mare mașină electrică de la Premiile DrivingElectric 2019, și a fost, de asemenea, încoronat 2019 World Car of the Year la New York Motor Show.
Bateria de 90 kWh a modelului I‑PACE este realizata din celule litiu-ion de tip „pouch”, care permit stocarea unei cantitati mari de energie. Designul si sistemul modern de gestionare a regimului termic asigura longevitate si permit exploatarea prelungita la putere maxima.
Nissan
Nissan Leaf este disponibil în două forme: o versiune a unui 40kWh baterie care oferă un oficial gama de 168 de kilometri, în timp ce cele mai recente, top-spec Frunze de e+ dispune de o mai mare, 62kWh baterie revenind 239 km de gama.
De la testele noastre 150 mile este un pariu sigur pe masina standard, în timp ce 210 Mile este o țintă realistă în modelul e+.
Ambele vor fi mai mult decât suficient pentru majoritatea oamenilor, mai ales având în vedere accesibilitatea frunzei în comparație cu mai multe mașini electrice premium.
Vei putea reîncărca acea baterie la 80% în 40 de minute de la un încărcător rapid, în 7,5 ore de la un perete de casă și în 21 de ore cu un plug de trei pini, astfel încât frunza este relativ practic în acest sens.
Un interior spațios și 435 litri de boot susțin acest lucru, precum și unele dintre avansate semi-autonome tehnologia de conducere Pro Pilot pe oferta la niveluri mai mari de asietă.
Tesla Model S
Firma americană Tesla a fost pionierul mașinii electrice premium cu salonul Model S.
Acesta a fost facelifted de la lansare, cu îmbunătățiri făcute astfel încât mașina este chiar mai ușor de a trăi cu.
Versiunea cu rază lungă de acțiune este alegerea noastră de la salonul executiv electric, cu 510bhp de la o pereche de motoare electrice (una care conduce roțile din față și una care conduce relele) și un timp de 0-62 mph de 4.1 secunde.
Se simte că rapid, dar există versiuni chiar mai puternice de vânzare. Performanța modelului S este cea mai rapidă, cu „mod ridicol” inclus ca standard pentru o rivalizare hipercar de 0-62 mph timp de 2,4 secunde.
Oficial, versiunea de rază lungă se întoarce peste 300 de mile pe o singură încărcare, și după testarea mașinii putem confirma că 280 Mile este posibil în lumea reală.
Aceasta se extinde și la încărcarea, la fel ca în rețeaua Tesla Supercharger (120kW supply), poți alimenta bateria de la Distanță până la 80% în doar 40 de minute.
Există o acoperire relativ puternică și în Marea Britanie, cu aproape 300 de stații localizate în toată țara.
Există tehnologie în interiorul pentru a se potrivi ceea ce este sub corpul lui Tesla, ca ecranul infotainment de 17 inch este genial.
Puteți împărți ecranul în două pentru a împărți afișajul, arătând sat nav sau informații mass-media. Totul este controlat prin ecran și este o piesă frumoasă de tehnologie.
Calitatea interiorului ar putea fi mai bună, dar fără tunel de transmisie e destul loc.
Tesla, de asemenea, nu este cea mai bună mașină de condus, ca în timp ce este rapid, suspensia este pe partea fermă și lumina de direcție și ușor în dezacord cu agilitatea dulled din cauza greutății Tesla. Dar tot e o mașină electrică premium.
BMW i3
I3 a fost prima mașină electrică BMW, și a adus un avantaj premium la capătul compact al pieței. Mașinile electrice sunt despre eficiență și performanță de mediu, iar i3 reflectă acest lucru prin utilizarea materialelor reciclate din interior.
Există o mulțime de spațiu în față și stai mai sus, așa că aproape se simte ca un SUV mic. Cu toate acestea, nu se manevrează ca unul, deoarece corpul este foarte rigid astfel încât direcția este precisă
Aceasta se datorează faptului că i3 este făcută din fibră de carbon, un material ușor și rigid, care ține, de asemenea, în jos greutate – inamicul de gamă într-o mașină electrică.
Cu o baterie de 42,2 kWh litiu-ion, gama oficială se situează la 193 de mile, deși se așteaptă la aproximativ 160 de mile în lumea reală de conducere.
Acest lucru este de la modelul standard, în timp ce mai sportiv, mai puternic i3s care au aderat la gama în 2018 se mândrește cu o 180bhp motor electric, sensul 0-62 nevoie de 6.9 secunde.
Este cel mai bine în jurul orașului, deși, chiar dacă acest lucru nu evidenția orice i3 suspensie mai ferm de configurare.
Ușile din spate cu balamale sunt o atingere frumos și să păstreze masina compact fără a compromite accesul la partea din spate prea mult.
Nu este cea mai mare din spate, și nici cizma de 260 de litri, dar chiar și la șase ani după lansare i3 este încă una dintre cele mai bune mașini electrice mici de vânzare
Renault ZOE.
Este doar despre cele mai accesibile mașini electrice pe care le puteți cumpăra astăzi: R110 este singura versiune de vânzare în momentul de față, și produce 108bhp, oferind în același timp o mulțime de performanță în jurul orașului.
Bateria 40kWh poate fi încărcată la o rată maximă de 22kW, ceea ce înseamnă o taxă de 0-80% va dura doar peste o oră și jumătate. Cu bateria plină, ZOE este capabil de 186 de mile de gamă în conformitate cu cele mai recente teste de eficiență WLTP.
Hyundai Kona Electric
Mașinile electrice și SUV-urile sunt două tendințe în creștere, astfel încât pentru producătorii ca Hyundai are sens să combine cele două într-o mașină atrăgătoare: în acest caz, Kona Electric.
E un SUV mic care folosește o baterie de 64kWh sau 39kWh. Primul oferă o gamă de aproximativ 280 de mile pe o sarcină completă, în timp ce modelul mai accesibil cu bateria mai mică se întoarce în jurul valorii de 200 de mile.
Crucial, care este încă mai mult decât versiunea standard a frunzei Nissan care rivalizează atât de aproape.
Ambele modele oferă suficientă capacitate pentru a evita anxietatea în cele mai multe situații, dar nu vă așteptați să vedeți aceste cifre dacă exploatați performanța Kona lui.
Pe acest subiect, la 201bhp motor în 64kWh model ajută Hyundai accelera de la 0-62mph în 7,6 secunde. Modelul 39kWh se descurcă cu 134bhp.
Cu toate acestea, ambele oferă mari rotații de viteză în jurul orașului, cu o lovitură instantanee de putere atunci când apăsați accelerator, în timp ce modelul mai mare de baterie extinde acest lucru cu accelerație puternică la viteze de autostrăzi prea.
Ambele versiuni oferă același interior spațios, setup infotainment puternic și 332-litru de boot, în timp ce plimbare este relativ fluid și iertător, așa că ar trebui să se dovedească ușor de a trăi cu.
Audi e-tron
Audi e-tron este prima mașină all-electric a brandului German, și deși suntem încă să-l conducă în Marea Britanie se pare ca un rival serios puternic la Jaguar I-Pace, și chiar mai mare și (în cele mai multe forme) modelul Tesla X.
În timp ce 248 km nu e lider in clasa sa (veți vedea mai puțin în lumea reală, de asemenea) este suficient de lung pentru a se potrivi executiv stiluri de viață care sunt susceptibile de a fi, având în vedere această £70.000 de SUV, și cu 150kW de încărcare rapidă se va potrivi sau chiar mai bine Tesla ‘Compresor’ rețea pentru viteza de încărcare atunci când se publică puncte de viteză începe să apară în 2019.
Nu numai că, dar cu un timp de 0-62 mph de 5.7 secunde, și un impresionant interior high-tech care are opțiunea de camere în loc de oglinzi laterale, se pare setat pentru a fi una dintre cele mai bune masini electrice premium de pe oferta, în ciuda concurenței rigide.
Citește recenzia noastră completă.
Tesla Model 3
Această listă nu ar fi completă fără cea mai recentă creație a lui Tesla: modelul 3. Nou pe piața Regatului Unit în 2019, salonul a avut deja o perioadă plină de evenimente pe aceste maluri, cu numeroase schimbări de preț și de aliniere pe măsură ce firma reacționează la cerere.
La momentul scrierii modelului 3 este înapoi de unde a început, Disponibil în trei forme: Gama Standard Plus, gama de lung și de performanță. Gama Standard Plus este masina de nivel de intrare, revenind 254 mile de gama de la o singură încărcare, precum și o cifră 0-60 mph de 5.3 secunde.
Apoi, există gama lungă: după cum sugerează numele, are cea mai lungă gamă oficială de toate la 348 mile și este ușor mai rapid de pe Linie decât Gama Standard Plus.
Performanta modelului 3 Tesla este cea mai impresionanta din lot: gama sa este usor in jos pe cel realizat de gama lunga, dar ceea ce pierde in gama se compenseaza in acceleratie. 0-62 se realizează într-un uluitor 3.2 secunde (amintiți-vă acest lucru este un executiv de vehicul, nu un supercar), cu o viteză de top de 162mph.
Spre deosebire de celelalte mașini ale lui Tesla, modelul 3 vine cu un port de încărcare CSC pentru a-l deschide către rețele de încărcare a terților dincolo de rețeaua de supraalimentare, ceea ce înseamnă că posibilitatea de încărcare rapidă este mărită.
Nu e perfect, prin orice mijloace, de – bootlid nu e gandit foarte bine, iar unele dintre materialele de pe interior se încadrează scurt a ceea ce s-ar putea aștepta – dar o masina cu această performanță la un preț relativ accesibil punct este o realizare remarcabilă toate la fel.